۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۰۵

تکواندو انتخابی تیم ملی؛

13 تکواندوکار به اردوی تیم ملی راه یافتند/ حذف نامداران

13 تکواندوکار به اردوی تیم ملی راه یافتند/ حذف نامداران

مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در حالی به پایان رسید که در میان حذف برخی نامداران تکواندو ایران 13 نفر جواز حضور در اردوی این تیم را کسب کردند. 

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نخست از رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا،‌ روز گذشته با حضور کادر فنی تیم ملی در محل خانه تکواندو و در شش وزن برگزار که در پایان 13 نفر به اردوی آماده سازی دعوت شدند. 
 
بر همین اساس ابوالفضل یعقوبی و فرزان عاشور زاده  در وزن دوم، سروش احمدی و سید حسین احسانی در وزن چهارم، سید احمد خسرو فرد و  بهنام بیات در وزن چهارم ، میلاد بیگی و امید عمیدی در وزن شم، احمد محمدی و پوریا عرفانیان در وزن هفتم، مرتضی شیری، علی محمد پور و کوروش رجلی در وزن هشتم نفراتی بودند که با برتری مقابل رقبای خود جواز حضور در اردو را کسب کسب کردند. 
 
حسین تاجیک، میثم باقری، پیام قبادی، روح الله ابراهیمی، سعید رجبی، میلاد نورمحمدی، سینا بهرامی، محمد کاظمی و علی شاکری از جمله نفراتی بودند که با شکست مقابل رقبای خود شانس حضور در اردوی تیم ملی را از دست دادند.
 
نفرات راه يافته به اردو از صبح امروز شنبه در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرده و در کنار نفرانی چون مستعان، اسبقی، نصر، معتمد، حجی زواره، عسگری، مردانی، عبداللهی و خدابخش تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کادرفنی آغاز کردند. طبق برنامه از پیش تعیین شده دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز روزجمعه پانزدهم فروردین ماه در محل خانه تکواندو برگزار می‌شود.
 
بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا  پنجم تا هشتم خرداد ماه سال جاری درشهر تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.
 
 
کد خبر 2262154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha